کلیپ کمکهای اولیه  

 

  لینک های مفید  
  نمایش عملیات امداد و نجات  

  گزارش آب و هوای گراش  
  دکه مطبوعات  

  سامانه جامع آموزش جمعیت هلال احمر  

    تاریخ انتشار: 1397/12/02 10:15:12   شرح خبر  
دومین بازیکن هلال‌احمر در راه تیم ملی جوانان
دومین بازیکن هلال‌احمر در راه تیم ملی جوانان

 

دومین بازیکن هلال‌احمر در راه تیم ملی جوانان
 
هفت‌برکه – گریشنا: «ابراهیم کامیاب» محصول مدرسه فوتبال هلال احمر گراش به تیم ملی جوانان دعوت شد.
 
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان ۱۳۵ بازیکن را برای مرحله سوم اردوی آماده‌سازی به تیم ملی جوانان کشور دعوت کرد. نام دو بازیکن تیم جوانان هلال‌احمر در این لیست دیده می‌شود. در مرحله دوم امیرحسین مظلومی‌پور به این تیم دعوت شده بود و در لیست جدید در کنار مظلومی‌پور نام ابراهیم کامیاب بازیکن گراشی تیم جوانان هلال‌احمر نیز دیده می‌شود.
 
این دو بازیکن باید دوشنبه ششم اسفندماه برای اردوی تیم ملی به شهر شوش در خوزستان سفر کنند.
 
ابراهیم کامیاب در گفتگو با گریشنا در مورد دعوت خود به تیم ملی جوانان گفت: «حالا اول سختی است و من در اول راه فوتبال خودم هستم. این دعوت جوابی به همه زحمت‌هایم بود ولی هنوز راه درازی مانده است. خانواده و به ویژه پدرم در این مدت خیلی زحمت کشیده‌اند.»
 
ابراهیم کامیاب محصول مدرسه فوتبال هلال‌احمر گراش است: «من از بچگی در مدرسه فوتبال هلال‌احمر بودم و در تمام رده‌های سنی این تیم بازی کرده‌ام. در این مدت زیر نظر مربیانی همچون عبدالرضا حسین‌پور، ابوالحسن غلامی، جواد آذربادگان، سیدعلی مجلسی بوده‌ام و این مربیان و حاج قاسم فرسوده و حجت عابدی در فوتبال من موثر بوده‌اند.»
 
ابراهیم کامیاب دانش‌آموز سال چهارم رشته انسانی در دبیرستان سیدالشهدا(ع) گراش است و امیدوار است بعد از گرفتن دیپلم همزمان با فوتبال وارد دانشگاه نیز بشود.
 
کامیاب که با شماره ۷ به زمین می‌رود هوادار تیم‌های پرسپولیس و بارسلونا است. او در میان بازیکنان داخلی محسن مسلمان و از خارجی‌های کوتینیو را می‌پسندد.
 
جوانان هلال‌احمر با حضور دو بازیکنان ملی‌پوش موفق شدند در مرحله گروهی لیگ دسته اول کشور صدرنشین شوند. این تیم آماده می‌شود که در رقابت با ۸ تیم دیگر سهیمه حضور در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور را به دست آورد.
1
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
  گالری تصاویر  
به همت کانون دانشجویی هلال احمر ؛اردوی تفریحی یک روزه در مکان سد تنگِ آب گراش تجلیل از امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر گراش مشارکت کننده در سیل دیماه دوره آموزش تخصصی پايه جست‌وجو و نجات شهری "آوار" ویژه نجاتگران جمعیت هلال احمر گراش برگزار شد برگزاری همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه درگراش غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا توسط کارکنان جمعیت هلال احمر گراش

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
سایت پندری
سایت گراش انقلابی
آخرین زمین لرزه‌های کشور
سازمان امدادونجات
صنایع نساجی هلال ایران
سایت هفت برکه
خادم خانواده آماده در مخاطرات
سازمان جوانان
جمعیت هلال احمر استان فارس
مرکز پزشکی حج و زیارت
سایت گراش نیوز
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به جمعیت هلال احمر شهرستان گراش می باشد