جمعیت هلال احمر استان فارس

 

برای ورود به سایت جدید جمعیت هلال احمر فارس کلیک کنید

 

  مسابقات و آزمون های فرهنگی  
 
    تاریخ انتشار: 1397/12/28 14:37:14   شرح خبر  
جانشین و مشاور اجرایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در جمع کارشناسان و دبیران شعب اظهار کرد: تلاش در جهت پیشگیری و پاسخگویی مناسب به حوادث ، رسالت همه نیروهای هلال احمر است
جانشین و مشاور اجرایی مدیرعامل جمعیت  هلال احمر فارس در جمع کارشناسان و دبیران شعب اظهار کرد: تلاش در جهت پیشگیری و پاسخگویی مناسب به حوادث ، رسالت همه نیروهای هلال احمر است

جانشین و مشاور اجرایی مدیرعامل جمعیت  هلال احمر فارس در جمع کارشناسان و دبیران شعب اظهار کرد:

تلاش در جهت پیشگیری و پاسخگویی مناسب به حوادث ، رسالت همه نیروهای هلال احمر است

جانشین و مشاور اجرایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در جمع متولیان امداد و نجات و جوانان طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر استان بر تلاش در جهت کاهش تصادفات و پاسخگویی مناسب به حوادث تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ جانشین مدیرعامل این جمعیت در جمع کارشناسان امداد و نجات شعب و دبیران کانون های دانشجویی و جوانان معاونت جوانان استان با اشاره به رسالت های نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بیان کرد: تلاش تمامی نیروهای  امدادی و اعضا جوانان باید به کاهش آمار تصادفات و پاسخگویی مناسب به حوادث متوجه گردد.

سید محمد رضا افضلی با مثبت ارزیابی کردن طرح های ابتکاری اجرا شده در سالهای گذشته در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی افزود: نیروی جوانی، تفکر خلاقانه و هوش هیجانی بالای اعضا جوان سازمان جوانان می تواند موجب کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای به ویژه در ایام نوروز گردد.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در جمع کارشناسان امداد و نجات شعب با قدردانی از زحمات این افراد در انجام ماموریت های سازمانی عنوان کرد : تلاش ویژه نیروهای امدادی و عملیاتی در ایام نوروز باید به پاسخگویی مناسب و به موقع به حوادث معطوف گردد.

افضلی با متنوع خواندن عملیات های امدادی هلال احمر در حوزه های مختلف، بر آمادگی بیش از پیش تمامی شعب در ایام نوروز تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسات معاونین و کارشناسان امداد و نجات و جوانان نسبت به توجیه نهایی نیروهای خود در خصوص طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر اقدام نمودند.

-1
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
  گزارش تصويري  
هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد. حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر لامرد  در مانور دوسالانه طرح اضطراری اداره کل فرودگاه لامرد  سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات به استان فارس جهت افتتاح ساختمان امدادشهری شهرستان ممسنی و پروژه مرکز آموزش تخصصی شعبه اقلید
کلیه حقوق این سایت متعلق به جمعیت هلال احمر استان فارس می باشد.© 1390-1396