جمعیت هلال احمر استان فارس

 

برای ورود به سایت جدید جمعیت هلال احمر فارس کلیک کنید

 

  مسابقات و آزمون های فرهنگی  
 
    تاریخ انتشار: 1398/01/19 10:20:20   شرح خبر  
پایان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان فارس؛ خدمت رسانی به بیش از 199 هزار مسافر
پایان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان فارس؛ خدمت رسانی به بیش از 199 هزار مسافر

 

پایان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان فارس؛ خدمت رسانی به بیش از 199 هزار مسافر

 

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس از خدمت رسانی به بیش از 199 هزار تن از مسافران در جریان اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ غلامحسین تجلی با اعلام خبر پایان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان، گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان فارس در طول این طرح و در قالب 29 پست ثابت و 11 پست سیار ایمنی و سلامت، به 199 هزار و 845 مسافر نوروزی خدمت رسانی نمودند.

تجلی اظهار کرد: همچنین در 18 روز اجرای این طرح، جوانان جمعیت هلال احمر فارس در قالب 11 تیم سحاب (سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه) میان مسافران و گردشگران در تفرجگاه ها و بوستان ها، به ایمن سازی اماکن پرخطر و کمک رسانی در جهت تامین سلامت مردم پرداخته و به 7 هزار و 705 تن خدمت رسانی کردند.

وی اضافه کرد: در طول این مدت 13 هزار و 570 مسافر، نماز خود را در خیمه های نماز  سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در استان فارس اقامه نمودند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به استقبال خوب مسافران و کودکان از چادرهای فضای دوستدار کودک، افزود: در طول مدت اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، 39 هزار و 265 کودک با حضور در این چادرها با آموزه های بشردوستانه و خودامدادی هلال احمر آشنا شدند، نقاشی کشیدند و جایزه گرفتند.

تجلی با بیان اینکه حفظ و ارتقاء سلامت انسان ها یکی از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است، به خدمات ارائه شده در ایستگاه های سلامت سازمان جوانان اشاره کرد و یادآور شد: با هدف حساس سازی مردم به بیماری های خاموش، در این مدت 7 هزار و 206 تست قند خون و فشار خون توسط جوانان آموزش دیده مستقر در پست های نوروزی هلال احمر فارس، از مسافران گرفته شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس به توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی به صورت رایگان شامل کتاب، مجله، نقشه، بروشور، لوح فشرده برنامه رادیویی رادیو سفر ایمن و سالم و لوح فشرده کودکانه به مسافران اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام نوروز، تعداد 124 هزار و 283 نقشه، بروشور و دیگر اقلام یاد شده به مسافران نوروزی در استان فارس اهدا شدکه مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح ملی نه به تصادفات جاده ای، گفت: در استان فارس امسال 64 هزار و 234 نفر با امضای میثاق نامه به این کمپین پیوستند.

نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر، از 28 اسفند ماه 97 آغاز شد و تا 16 فروردین ماه 98 ادامه یافت.

 

 

 

 

0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
  گزارش تصويري  
هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد. حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر لامرد  در مانور دوسالانه طرح اضطراری اداره کل فرودگاه لامرد  سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات به استان فارس جهت افتتاح ساختمان امدادشهری شهرستان ممسنی و پروژه مرکز آموزش تخصصی شعبه اقلید
کلیه حقوق این سایت متعلق به جمعیت هلال احمر استان فارس می باشد.© 1390-1396