جمعیت هلال احمر استان فارس

 

برای ورود به سایت جدید جمعیت هلال احمر فارس کلیک کنید

 

  مسابقات و آزمون های فرهنگی  
 
    تاریخ انتشار: 1398/02/14 10:02:59   شرح خبر  
مدیر عامل جمعی هلال احمر فارس در آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه خبر داد: کمک 3 میلیاردی فارسی های به مردم سیل زده
مدیر عامل جمعی هلال احمر فارس در آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه خبر داد: کمک 3 میلیاردی فارسی های به مردم سیل زده

 

مدیر عامل جمعی هلال احمر فارس در آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه خبر داد:

کمک 3 میلیاردی فارسی های به مردم سیل زده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه امسال، اظهار کرد: مردم فارس بالغ بر 3 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی خود را از طریق جمعیت هلال احمر به مردم سیل زده رساندند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ حسین درویشی در این آیین از اعضای داوطلب ، کانون طلاب، تیم آفرود، نیروهای مردمی و خیرین و تمامی دستگاه هایی که در سیل فروردین ماه، جمعیت هلال احمر را برای کاهش آلام بشری، یاری نمودند، تقدیر کرد.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود به پهناور بودن استان فارس اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر، استان را به پنج منطقه عملیاتی تقسیم نموده است و همایش های ماهانه به صورت دو روزه انجام در این جمعیت برگزار می گردد.

وی ادامه داد: با ارائه آموزش های لازم به تمامی شعب جمعیت هلال احمر در فارس توانستیم در فروردین ماه 98 به 21 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی همزمان با اجرای طرح نوروزی در 170 نقطه فارس عملکرد مطلوبی به مردم ارائه نماییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در آیین یاد شده از داوطلبان در جمع آوری و بسته بندی کمک های مردمی به منظور ارسال برای مردم سیل زده تقدیر کرد و گفت: در حدیثی از امام علی(ع) آمده است: «خداوند دوست دارد نیت انسانی (جنس بشر) که درست کرده نسبت به ناس (و نه مومن به تنهایی) نیت خیر و خیرات باشد» و این همان ماموریت اصلی جمعیت هلال احمر است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد قاسمی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تلاش در جهت آلام بشری توانست همدلی مردم شهید پرور شیراز را در جریان سیل اخیر به گوش جهانیان برساند.

قاسمی همچنین با اشاره به عملکرد مطلوب جمعیت فارس در شهرستان های شوش و شوشتر گفت: پس از اتمام فعالیت جمعیت هلال احمر استان فارس در کمک رسانی به مردم سیل زده این دو شهرستان در استان خوزستان، پیامک های تقدیر و تشکر برای حضور پر رنگ و مثمر ثمر این جمعیت، نشان از خدمات قابل قبول داوطلبان و کارکنان جمعیت در خوزستان بود.

 

0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
  گزارش تصويري  
هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد. حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر لامرد  در مانور دوسالانه طرح اضطراری اداره کل فرودگاه لامرد  سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات به استان فارس جهت افتتاح ساختمان امدادشهری شهرستان ممسنی و پروژه مرکز آموزش تخصصی شعبه اقلید
کلیه حقوق این سایت متعلق به جمعیت هلال احمر استان فارس می باشد.© 1390-1396