کلیپ کمکهای اولیه  

 

  لینک های مفید  
  نمایش عملیات امداد و نجات  

  گزارش آب و هوای گراش  
  دکه مطبوعات  

  سامانه جامع آموزش جمعیت هلال احمر  

    تاریخ انتشار: 1398/02/15 14:05:09   شرح خبر  
آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد
آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد

 

در نخستین روز از هفته هلال احمر صورت گرفت؛
 
آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد / دبیر کل جمعیت هلال احمر: حرکت ویژه استان فارس و شهر شیراز در جریان سیل فروردین ماه الگویی برای تمام کشور شد
 
دبیر کل جمعیت هلال احمر در آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه که همزمان با اولین روز از هفته هلال احمر در فارس برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی اعضا و داوطلبانی که به نوعی در جریان سیل فروردین ماه شیراز، خوزستان و لرستان حضور فعال داشتند، اظهار کرد: حرکت ویژه استان فارس و شهر شیراز در جریان سیل فروردین ماه الگویی برای تمام کشور شد.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ دکتر محمود پیروی در ادامه سخنان خود افزود: مهمانوازی، فداکاری، اخلاق و آموزش های جمعیت هلال احمر فارس در کشور مورد تشویق قرار گرفت.
 
پیروی با ابلاغ تقدیر رئیس و اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر از امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت فارس، تصریح کرد: در سیل اخیر و با توجه به وسعیت و گستردگی آن در سطح کشور اعضای جمعیت هلال احمر توانستند با مجاهدت در مال و جان خود تلفات را به حداقل برسانند.
 
وی با اشاره به اینکه 20 استان در سطح کشور متاثر از سیل و 5 استان به شدت درگیر شده بودند، گفت: با توجه به گستردگی حادثه ای که در فروردین ماه در کشورمان رخ داد و در مقایسه با حوادث همنوعی که در سطح دنیا اتفاق می افتد، ایران توانست تلفات جانی و مالی کمتری را متحمل شود.
 
دبیر کل جمعیت هلال احمر بر نگاه عمیق تر نسبت به حوادث تاکید کرد و گفت: هلال احمر وظیفه دارد مخاطرات را شناسایی و آموزش عمومی را نهادینه کند چراکه مردم به عنوان اولین کسانی هستند که در صحنه وارد می شوند.
 
پیروی در پایان سخنان خود بر شناسایی نقاط بحرانی و توزیع جمعیت در نقاط مختلف شهر و بخش و همچنین سازماندهی اصناف مختلف به عنوان نیروهای داوطلب برای کاهش تلفات، تاکید کرد.
 
استاندار فارس نیز در آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه با تقدیر از عملکرد مطلوب تمامی اصناف، مردمی و به ویژه جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در حادثه سیل فروردین امسال، شاهد بودیم هلال احمر شبانه روز در موضوع امداد و نجات، اسکان اضطراری و ... تلاش بی وقفه ای کرد.
 
عنایت اله رحیمی بر تدابیر پیشگیرانه و فعالیت های علمی و مهندسی برای به حداقل رساندن تلفات ایندسته حوادث، تاکید کرد و افزود: در جریان سیل اخیر، جدای از تلفات، نعماتی بزرگی نیز در برداشت.
 
رحیمی گفت: همدلی و هماهنگی بین دستگاه ها و همت والای مردمی در این حادثه تبلور پیدا کرد و سرمایه اجتماعی کشور به آن افزوده شد و همه دنیا متوجه شدند در حوادث همه مردم همراه با دولت و NGOها هستند تا خسارت را حد ممکن کاهش دهند.
 
وی با تبریک هفته هلال احمر نیروهای این جمعیت را به عنوان ایثارگرترین و از خودگذشته ترین نیروهای اجرایی که در شرایط سخت به کمک مردم می آیند معرفی کرد و گفت: مردم کمک های جمعیت هلال احمر را در صحنه های حوادث دیده اند و به آنها دلبسته و امید دارند.
 
استاندار فارس همچنین از اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر این استان در جریان کمک رسانی به سیل زدگان استان های لرستان، گلستان و خوزستان تقدیر کرد.
 
هادی پژوهش جهرمی عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر دیگر سخنران آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه بود.
 
پژوهش جهرمی با اشاره به افتخار ایجاد شده توسط اعضای جمعیت هلال احمر برای فارس در حادثه سیل اخیر، اظهار کرد: آنچه که اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت فارس در شیراز و خوزستان انجام دادند بسیار ارزشمند بود و صحنه ای بسیار زیبا از همبستگی و همدلی را به نمایش گذاشت.
            0         
           
           
0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
  گالری تصاویر  
به همت کانون دانشجویی هلال احمر ؛اردوی تفریحی یک روزه در مکان سد تنگِ آب گراش تجلیل از امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر گراش مشارکت کننده در سیل دیماه دوره آموزش تخصصی پايه جست‌وجو و نجات شهری "آوار" ویژه نجاتگران جمعیت هلال احمر گراش برگزار شد برگزاری همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه درگراش غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا توسط کارکنان جمعیت هلال احمر گراش

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
سایت پندری
سایت گراش انقلابی
آخرین زمین لرزه‌های کشور
سازمان امدادونجات
صنایع نساجی هلال ایران
سایت هفت برکه
خادم خانواده آماده در مخاطرات
سازمان جوانان
جمعیت هلال احمر استان فارس
مرکز پزشکی حج و زیارت
سایت گراش نیوز
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به جمعیت هلال احمر شهرستان گراش می باشد