جمعیت هلال احمر استان فارس

 

برای ورود به سایت جدید جمعیت هلال احمر فارس کلیک کنید

 

  مسابقات و آزمون های فرهنگی  
 
    تاریخ انتشار: 1398/10/18 10:15:34   شرح خبر  
امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل فارس / تحولی در برنامه نیابت و پروژه های داوطلبی بهداشتی – درمانی
امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل فارس / تحولی در برنامه نیابت و پروژه های داوطلبی بهداشتی – درمانی

 

امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل فارس / تحولی در برنامه نیابت و پروژه های داوطلبی بهداشتی درمانی

در اولین ساعت کاری روز چهارشنبه 18 دی ماه، تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل فارس به امضای حسین درویشی مدیر عامل جمعیت و دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس هیات موسس این موسسه رسید و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ این تفاهم نامه در راستای حفظ و ارتقای منزلت و کرامت انسانی و ارائه خدمت به بیماران صعب العلاج و بیمارانی که به ادامه درمان در منزل نیازمند می باشند، منعقد و بین جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل مبادله گردید.

به گفته درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس این تفاهم نامه به منزله تحول در نوع رویکرد و نحوه اجرای برنامه نیابت و پروژه های داوطلبی بهداشتی درمانی جمعیت محسوب می گردد.

درویشی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه یاد شده، علاوه بر فراخوان و معرفی داوطلبان تخصصی واجد شرایط به موسسه طرف همکاری به منظور اجرای بهینه طرح مراقبت متعالی از بیماران صعب العلاج و نیازمند به ادامه درمان در منزل در سطح شهرستان شیراز، به صورت موردی و محدود نیز خدمات ترابری برای انتقال بیماران از منازلشان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی و بازگرداندن آنها به مبدأ توسط جمعیت صورت می گیرد.

وی کمک به امر توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی به بیماران در جهت تسکین آلام آنان متناسب با اهداف برنامه ملی نیابت جمعیت و همچنین فراهم نمودن بستر لازم برای عضویت داوطلبانه پزشکان، دانشجویان، دستیاران تخصصی و اعضای تیم ها و گروه های مختلف درمان در جمعیت هلال احمر را از دیگر محورهای مربوط به تعهدات جمعیت در تفاهم نامه مذکور اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه در 7 ماده و در دو نسخه به امضای مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس، دکتر تابعی مدیر گروه اخلاق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر ایمانیه رئیس هیات موسس موسسه مراقبت متعالی در منزل رسید.

در این جلسه دکتر قهرمانی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس به عنوان نماینده جمعیت و دکتر امین عسکریان به عنوان نماینده موسسه مراقبت متعالی در منزل برای نظارت بر اجرای مفاد تفاهم نامه و حل و فصل مشکلات احتمالی معرفی شدند.

مدت این تفاهم نامه از اول دی ماه سال جاری تا پایان اسفند ماه سال 1399 می باشد و در صورت توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.      

0
ارسال نظر  
پست الکترونیک:
نام:
متن:
 
 
  گزارش تصويري  
هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. هفتمین‌‌ دوره مسابقات آماده دادرسان جمعیت هلال احمر استان فارس با معرفی تیم های برتر در دو گروه پسران و دختران به کار خود پایان داد. آیین تجلیل از داوطلبان فعال در سیل فروردین ماه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد. حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر لامرد  در مانور دوسالانه طرح اضطراری اداره کل فرودگاه لامرد  سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات به استان فارس جهت افتتاح ساختمان امدادشهری شهرستان ممسنی و پروژه مرکز آموزش تخصصی شعبه اقلید
کلیه حقوق این سایت متعلق به جمعیت هلال احمر استان فارس می باشد.© 1390-1396